Zajęcia

PEDAGOG resocjalizacyjny
oligofrenopedagog

mgr Marzena Szymańska

  • Pomoc psychologiczno- pedagogiczna 
  • Zadania  wychowawczo- profilaktyczne
  • Działania z zakresu budowania systemu wartości i norm społecznych 
  • Realizacja działań z zakresu doradztwa zawodowego 
  • Organizacja pomocy materialnej we współpracy z pedagogiem specjalnym 
PEDAGOG SPECJALNY

mgr Arleta Pietruszewska

Zajęcia specjalistyczne z dziećmi:

  • rewalidacja, terapia ręki, integracja sensoryczna.
  • Trener umiejętności społecznych
  • Trener – Trening kontroli złości
  • Udzielanie porad i konsultacji dla rodziców.
  • Pomoc innym nauczycielom w pracy z dzieckiem wymagającym wsparcia.

Wtorek 9.30-12.30

Środa 12.00-14.00

Czwartek 11.30-13.30

ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE

mgr Renata Mikołajczyk

  • diagnozowanie logopedyczne,
  • prowadzenie zajęć logopedycznych,
  • porady i konsultacje dla rodziców i nauczycieli,
  • podejmowanie działań profilaktycznych,
  • wspieranie nauczycieli, wychowawców.

Poniedziałek 13.35 – 15.35

Wtorek 11.35-15.35

Środa 08.00-10.30

Czwartek 13.35-15.05

Piątek 13.35-15.35

terapałta integracji sensorycznej

mgr Justyna Niedźwiedzka

Zadaniem pedagoga jest:

  • pogłębianie oraz uzupełnianie działań dydaktyczno- wychowawczych prowadzonych przez wychowawców w placówce,
  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci,
  • prowadzenie działań diagnostycznych,
  • określanie form i sposobów udzielania dzieciom pomocy pedagogicznej,
  • organizowanie różnych form pomocy pedagogicznej dla rodziców,
  • dzieci oraz nauczycieli,
  • współpraca z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Rodziny połączenie działań służących wspomaganiu rozwoju dzieci z deficytami rozwojowymi.
RYTMIKA

Beata Skrzeczkowska

Rytmika to różnego rodzaju ćwiczenia muzyczno-ruchowe, wspierające także rozwój intelektualny, fizyczny, emocjonalny. Zajęcia rytmiczne uczą koncentracji, poprawiają pamięć, zachęcają do aktywności ruchowej, mają korzystny wpływ na motorykę i orientację przestrzenną u dzieci

Wiewiórki 08:30-9:00

Krasnoludki 9:00-9:30

Misie 9:30-10:00

j. angielski

mgr Katarzyna Weinert

Nauczanie angielskiego w przedszkolu charakteryzuje się stosowaniem metody nauki przez zabawę. Nauczyciele w celu wprowadzenia nowych słów wykorzystują rekwizyty, np. karty obrazkowe lub specjalnie przygotowane gry, które wspomagają proces zapamiętywania.

Poniedziałek 10.00 – 12.00

Środa 10.00 – 12.00